--> پيرتاک <body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d5111494\x26blogName\x3d%D9%BE%D9%8A%D8%B1%D8%AA%D8%A7%D9%83\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://pirtaak.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den_US\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://pirtaak.blogspot.com/\x26vt\x3d5577119561592704537', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

پيرتاک

دوستان:

آرشيو

گويا
BBC
******* Comments********** ****
 



Wednesday, August 11, 2004

خاله زنک


خاله زنک موجوديست ننوس (فمينيست های محترمه دادشان در نيايد٬‌ دايی مردک مصطلح نيست- مترجم) که به هر جنسی نزدیک می شود و با مادر و خواهر و پدر و برادر او وصلت می کند. چهره ی مهربان و گوش شنوايش شهوت درد و دل را در تو شعله ور می نماید و پس از ضبط مکالمات٬‌ با شرح و تفسير دلبخواه خود نتایج را بصورت گزينشی در اختيار دوست و دشمن قرار می دهد. خاله زنک متخصص روانشناسيست٬‌ حرکات تو را می شناسد و افکار تو را می خواند٬ بنابراين او حتی نيازی به شنيدن چيزی از زبان خودت هم ندارد٬ او با عالم قدسی مرتبط است و به او الهام می شود. کافيست بگويی «ف» يا حتی نگويی٬ او چند نوبت در مسير فرحزاد مسافر می زند و بر می گردد. قدما معتقد بودند که نبايد سر به سر خاله زنک گذاشت و الا او دهنت را ...يد. خاله زنک لنگه ی خود را به آسانی می یابد و طبق پروتکل KH-ZA129 بسرعت شبکه خود را گسترش داده و اطلاعات کسب شده را با شبکه جهانی خاله زنک ها share می کند. خاله زنک ها جلسات منظمی برای تبادل اطلاعات و تفسير موضوعی و مفهومی و روانشناختی پديده های عالم دارند و جنبيدن هيچ پشه ای از نظرشان دور نمی ماند. آنها آز آخرين نوآوری های تکنولوژیک برای اهداف خاله زنکيشان با مهارت ویژه ای استفاده می کنند و هيچ کس جلودارشان نيست. بعضی از متخصصين علوم دينی معتقدند که خداوند رحمان از ترس خاله زنک ها جراءت ندارد پايش را از عرش بيرون بگذارد زيرا سال ها قبل در اثر يک لحظه غفلت دختری کليمی را به ريشش بستند و به او بهتان زدند که تق طرف را زده و شکمش را ور آورده و در رفته. خاله زنک ها قبل از Big Bang در هيچسان می زيسته اند و مراحل تکامل خدا را هم ديده اند. مطالعه ی زندگی پيامبران و امامان و بزرگان تاريخ مويد اين گزينه است زيرا اغلب روايات نقل شده از زندگی این بزرگان مشتمل بر داستان های خاله زنکی است. برای نمونه زندگی موسی کليم الله را در نظر بگيريد که چگونه داستان های مفصل و مشروح از اولين ديدارش با صفورا سينه به سينه توسط خاله زنک های باستانی به صفحات تاريخ بشر افزوده شده اند.

شرف و حیا در قاموس خاله زنک جایی ندارد بنابر این برای زندگی در دنيای خاله زنک ها يا بايد کر و لال باشی و مثل رابينسون کروزوعه در جنگل آدم ها آهسته رفت و آمد کنی و امیدوار باشی شاید گربه آرامتر شاخت بزند٬ يا لغتنامه ات را از کلمات اضافی بزدایی و شبکه خودت را راه بیاندازی و پروتکل KH-ZA129 را با مهارت بکار بگيري و وارد کارزار شوی تا هر آن بتوانی از زندگی مشمئز کننده ات دفاع نمايی.

Pirtaak  ||  8:58 PM