--> پيرتاک <body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d5111494\x26blogName\x3d%D9%BE%D9%8A%D8%B1%D8%AA%D8%A7%D9%83\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://pirtaak.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den_US\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://pirtaak.blogspot.com/\x26vt\x3d5577119561592704537', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

پيرتاک

دوستان:

آرشيو

گويا
BBC
******* Comments********** ****
 



Wednesday, September 15, 2004

جرايم اسلامي
برسي صفحه حوادث جرايد کشور در يکي دو هفته ي اخير٬ فشرده اي از تاريخ حکومت اسلامي در بيست و چند سال گذشته را بدست مي دهد. دو جوان که از محروميت هاي اجتماعي رنج مي برده اند و در دوران کودکي مورد آزار و اذيت و سوء استفاده جنسي قرار گرفته اند بيش از بيست کودک بي گناه را با وحشيانه ترين روش هاي ممکنه به قتل رسانده اند. والدين کودکان بي گناه که جگر گوشه هايشان بدست اين گرگان پليد دريده شده اند داغدار و بهت زده و با چشماني گريان تنها مي توانند پيگير دادرسيي باشند که در سرنوشت کودکانشان چندان تاثيري ندارد. ظاهراً از همان ابتداي کار يکي از مجرمين به عنوان مظنون دستگير شده و حدود ۷۰ روز را ميهمان دستگاه قضايي حکومت اسلامي بوده است. ولي رافت اسلامي شامل حال وي گشته و دستان او را براي پرپر کردن تعداد بيشتري از گلهاي باغ آزاد گذاشته است. تمامي مقام هاي محلي و از جمله فرماندار نيز با بي اعتنايي شاهد ناپديد شدن يکي پس از ديگري کودکان بي گناه و بي دفاع بوده اند و با سهل انگاري موجبات اين فاجعه ي انساني را فراهم آورده اند. و اين دقيقاً يک مدل ساده از حکومت اسلامي است. حکومتي که طبق قوانين عرفي و قانون اساسي و تمامي پيمان هاي بشري بايد ضامن جان و مال و ناموس شهروندان باشد. و قوه قضائيه که وظيفه ي ذاتيش صيانت از عدالت و جلوگيري از ظلم است چنان با قضيه برخورد مي کند که انگار مرغ همسايه را روباه برده است. واقعه ي دردناکي که در هيچ کجاي اين کره ي خاکي و در هيچ دوره اي از زمان بدين سادگي بوقوع نپيوسته است. آنطرف تر٬ اگر کسي حتي در چارچوب تمامي قوانين تنگ حکومت ذره اي به قباي آقايان خرده بگيرد خود و خانواده اش چنان گرفتار شحنه و دخمه و داغ و درفش مي گردند که تا ساليان سال بايد جبران مافات نمايند.
تمامي کنش ها و واکنش هاي حکومت اسلامي را مي توان بطور خلاصه چنين بيان کرد:تجاوز به حقوق شهروندان و حريم خصوصيشان بدون هيچ محدوديتي مجاز است ولي کوچکترين انتقاد از حکومت تحت هيچ شرايطي تحمل نمي شود.
در واقع حقوق متقابلي بين دولت و ملت وجود ندارد و تمامي اختيارات و حقوق ازآن حکومت بوده و ملت تنها مجموعه ايست از بردگان بي حق و اختيار که حتي فروش نواميسشان با پرداخت خراج به والي اسلامي کاملاً‌ آزاد و حتي مورد سفارش است. در اين ميان اگر بد اقبالي گريبان کسي را بگيرد جان و مال و ناموسش به باد مي رود و متجاوز در امنيت کامل در پي شکاري ديگر مستانه در زمين خدا نعره مي زند.

Pirtaak  ||  7:46 PM